برگزاری رایگان کلاس‌های آنلاین

شرایط ویژه‌ای که در آن به سر می‌بریم تداوم آموزش‌وپرورش را در بسیاری از مراکز آموزشی مختل کرده است. در این میان مراکزی که از پیش، زیرساخت‌های اینترنتی خود را گسترش نداده بودند بیشتر از سایرین تحت تاثیر قرار گرفتند.

آموزش و پرورش فرایندی است که هیچگاه و تحت هیچ شرایطی نباید متوقف شود. حال که به‌جهت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی امکان حضور در کلاس‌های درس و تداوم آموزش سنتی برای بسیاری از مراکز فراهم نیست، بهره‌گیری از بسترهای آنلاین آموزشی بیش از پیش ضروری است.

شرکت فودل با توجه به شرایط ویژه‌ای که این روزها برای مربیان و آموزشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی به‌خصوص مدارس پیش آمده است، اقدام به فراهم کردن زیرساخت‌های لازم جهت برگزاری کلاس‌های جبرانی آنلاین نموده است.

مجموعهٔ فودل در این شرایط تا پایان اردیبهشت ماه ارائه این سرویس را به‌صورت رایگان انجام داده و تنها در صورت نیاز برای پوشش هزینه‌های سرور و پهنای باند، هزینهٔ نازلی را دریافت خواهد کرد تا بتواند خدمات رایگان خود را برای پوشش این نیاز حفظ کند.

اگرچه استفاده از این سرویس‌های ویدئوکنفرانس برای شما رایگان یا نزدیک به رایگان است، ولی ارائه آن برای ما بدون هزینه نیست. از سویی دیگر، هدفمان از ارائه رایگان این سرویس این بوده که به استفاده‌کنندگان واقعی این سرویس که همان فراگیران هستند، کمک کرده باشیم و کسی از آموزش با کیفیت محروم نماند. از همین رو ناچاریم محدودیت‌هایی بر اینکه چه کسانی واجد استفاده از طرح رایگان هستند اعمال کنیم.

  • این سرویس تنها برای مربیان، مدارس و مراکزی که کلاس‌های حضوری‌شان را با توجه به شرایط موجود و در راستای حفظ سلامتی خانواده‌ها و فراگیران و دانش‌آموزان تعطیل کرده‌اند در نظر گرفته شده است.
  • برای اینکه واجد شرایط استفاده از طرح رایگان باشید، باید کلاس‌های شما به‌طور دوره‌ای، زمانبندی‌شده و منظم باشد.
  • چنانچه به‌لحاظ مالی امکان تامین هزینهٔ کلاس‌های آنلاین را دارید، صمیمانه تقاضا می شود در هنگام ثبت درخواست این موضوع را مطرح بفرمایید. حمایت مالی شما به تداوم و گسترش ارائه طرح رایگان کمک خواهد کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شامل شدن در طرح رایگان با ما تماس بگیرید.