مودل ۳٫۱۰ منتشر شد!

مودل ۳٫۱۰ منتشر شد!

در این نسخه قابلیت‌های جدیدی اضافه و موارد فراوانی بهبود داده شده است:

از قابلیت‌های H5P در درس‌هایتان بیشترین استفاده را ببرید

  • درس‌هایتان را با انعطاف بیشتری طراحی کنید. در مودل ۳٫۱۰، چه محتوای H5P را به‌صورت یک فعالیت مستقل ساخته باشید یا اینکه آن را جایی در بین یکی از صفحه‌های درستان جای‌گذاری کرده باشید، می‌توانید به آنها نمره بدهید و نمره‌هایشان در دفتر نمره نمایش داده خواهد شد.
  • محتواهای H5P را به‌سادگی مدیریت کنید. در مودل ۳٫۹ یک بانک محتوای جدید راه‌اندازی شده بود که امکان ساختن و آپلود کردن محتوای H5P، و همچنین ذخیره کردن و استفاده کردن از آن در تمام درس‌ها را فراهم می‌کرد. در مودل ۳٫۱۰ علاوه بر اینکه می‌توانید فایل‌های H5P را از بانک محتوا دانلود کنید، می‌توانید فایل‌های موجود را با نسخه‌های جدیدتر یا اصلاح‌شده جایگزین کنید تا در تمام جاهایی که استفاده شده‌اند به‌روز شوند.
  • پوسته و ظاهر سازمانی‌تان را روی محتوای H5Pتان اعمال کنید. با اضافه‌کردن استایل و کد جاوااسکریپت خود می‌توانید نمایش نوارهای پیشروی، تیترها یا دکمه‌ها را سفارشی کنید.

دانلود کردن و مرور محتوای درس به صورت آفلاین

در این نسخه می‌توانید به فراگیران اجازه بدهید تا محتوای درس‌های مودل را به صورت یک فایل فشردهٔ ZIP دریافت کنند تا بتوانند بعدا بدون دسترسی به اینترنت، درس‌ها را مرور کنند یا اینکه بتوانند یک نسخه از درس را برای مرور در آینده نزد خود نگاه دارند. در حال حاضر، فایل دانلود شده شامل فایل‌ها، پوشه‌ها، صفحه‌ها و برچسب‌های موجود در درس است. در نسخه‌های بعدی سعی می‌شود که موارد دیگری هم در فایل ZIP شامل شوند.

با استفاده از یک سیستم درگاه پرداخت جدید، از درس‌ها کسب درآمد کنید

تنظیمات و پلاگین‌های جدیدی در مودل ۳٫۱۰ قرار گرفته‌اند تا امکان دریافت شهریه برای ثبت‌نام یا سایر موارد فراهم باشد.

ارتقای فعالیت آزمون در مودل

آزمون یکی از پراستفاده‌ترین فعالیت‌ها در مودل است. در نسخهٔ ۳٫۱۰ تغییراتی در راستای بهبود تجربهٔ کاربری استفاده از آزمون صورت گرفته است.

  • فراگیران همیشه می‌توانند ببینند که چقدر از زمان آزمون باقی مانده است. یک تایمر جدید در صفحهٔ آزمون اضافه شده است تا زمان باقی‌مانده آزمون همیشه به فراگیران نمایش داده شود.
  • با نمایش پیام‌های واضح‌تر، به فراگیران اطلاع داده خواهد شد که کارشان در آزمون به پایان رسیده و تلاششان در آزمون ذخیره شده است.
  • برای اطمینان از منطقی‌بودن حجم فایل‌هایی فراگیران ارسال می‌کنند، می‌توان برای حجم فایل‌هایی که فراگیران می‌توانند در سوالات تشریحی ارسال کنند محدودیت تعیین کرد.

تقدیم به سازمان ملل

به مناسبت هفتاد و پنجمین ساگرد تشکیل سازمان ملل، شرکت مودل انتشار مودل ۳٫۱۰ را به سازمان ملل تقدیم کرده است. برای آشنایی بیشتر می‌توانید به مطلبی که در تالار گفتگوی مودل ارسال شده است مراجعه فرمایید.