ارتقا‌

گروه فودل آماده است تا سامانه‌های آموزش مجازی و الکترونیکی شما را از نسخه‌های قدیمی مودل به نسخه‌های جدید مودل سری ۴ ارتقا دهد. با توجه به توسعه روزبه‌روز سیستم مدیریت یادگیری مودل و ظهور امکانات به‌روز در دنیای آموزش مجازی در کنار تکنولوژی‌های جدید در دنیای اینترنت و رایانه،‌ ضرورت به‌روز‌رسانی سامانه‌های آموزشی بیش از پیش واضح می‌شود. با ارتقا به نسخه‌های جدید، یادگیری را تسهیل و لذت‌بخش‌تر کنید.

چرا ارتقا به مودل سری ۴ ؟

  • اولین و مهمترین دلیل: امنیت

    جدیدترین بسته‌ها و به‌روزرسانی‌های امنیتی بر روی آخرین نسخهٔ مودل اعمال شده است. همیشه توصیه می‌شود که نسخهٔ مودل خود را به‌روز نگاه دارید.

مهاجرت به مودل

انتقال درس‌ها و دوره‌های موجود از سایر سیستم‌ها به مودل می‌تواند پر هزینه و دلهره‌آور باشد. انتقال محتواهای درسی به صورت دستی نیز بسیار زمان‌بر و غیر عملی است.سیستم مهاجرت محتوا به مودل می‌تواند در زمان کوتاهی و با کیفیت بالا، محتوای درسی شما را از سایر سیستم‌های مدیریت یادگیری به مودل وارد کند.

فرایند تبدیل دوره‌های درسی

سیستم مدیریت یادگیری موجود
(محتوای موجود)
سیستم انتقال محتوا
(عملیات تبدیل محتوا)
مودل
(بازبینی و ویرایش)
(فعال‌سازی درس‌ها)

توصیهٔ ما به شما

اهداف و نگرانی‌هایتان را با ما در میان بگذارید. ما به شما کمک می‌کنیم تا سریع‌تر و بهتر به مقصد برسید. رسیدن به نتایج مطلوب، نیازمند داشتن طرح و استراتژی است. ما در کنار شما خواهیم بود تا قالب مناسب با نیازمندی‌های تبدیل درس شما را طراحی کنیم و سپس فرایند تبدیل را برایتان انجام خواهیم داد.