در خانه بمانیم

این روزها در همه جای دنیا، حرف از کرونا است و کشور عزیزمون ایران هم از این موضوع مستثنی نیست. حتی بیشتر خبارهای فضای مجازی و تلویزیون هم مربوط به همین مسأله هست. این که در فلان کشور چند هزار نفر مبتلا شدند و چه تعداد جان خودشان را از دست دادند. همهٔ کشورها و دولت‌ها در حال ترغیب کردن مردم به بیرون نیامدن هستند. در فضای مجازی هم #درخانه بمانیم های زیادی راه افتاده است.

به نظرم تا زمانی که یک دوره مشخصی، همه در خانه نمانیم و بیرون برویم، این ویروس همراه ما خواهد بود و خطرش همیشه بیخ گوش ما خواهد بود. که البته این در خانه ماندن همهٔ مردم، خیلی مشکل است و نیازمند عواملی است.

الان حدود ۱ ماه هست که در قرنطینه (در خانه) هستیم. امسال چه عید نوروزی بود!! نه دید و بازدید فامیل داشتیم، نه سفر، نه عید دیدنی. همش در خانه. ولی این در خانه بمانیم، باعث می‌شه حداقل در اعیاد بعد بتوانیم این عید امسال رو جبران کنیم. ولی اگر از خانه بیرون برویم و با این در خانه نماندنمون باعث بشیم خدایی نکرده خانواده و عزیزانمون در معرض خطر کرونا قرار بگیرند، در آینده حسرت خواهیم خورد. پس به نظرم این که این سختی در خانه بمانیم رو برای یه مدتی تحمل کنیم، خیلی بهتر و به نفع خودمان و بقیه خواهد بود.

این یک مسأله جهانی است و فقط مختص ایران نیست. درد همه ما و مردم جهان یکی هست و با اتحاد همگانی می‌تونیم هر چه زودتر از کرونا خلاص بشیم. امیدوارم که هر چه زودتر جلوی انتقال این ویروس گرفته بشه و به نوعی زنجیره انتقال این ویروس قطع بشه تا زندگی‌هامون به حالت عادی برگرده.

در خانه بمانیم

به امید روزهای بدون کرونا