سایت داغ در روزهای داغ

سلام
من هم به نوبه خودم خوشحالم که ورژن جدید سایتمون راه افتاد. مخصوصا اینکه در این روزها و شب‌های خیلی داغ و نفس‌گیر (هم از نظر آب و هوایی و هم از نظر فوتبالی) اتفاق افتاد 😎.  فکر کنم معلوم شد که یکی از علایق من مثل خیلی از جوان‌ها ، فوتبال هست. البته شاید زیاد هم خودم فوتبال بازی نکنم ولی از تماشای فوتبال لذت می‌برم. به نظرم خیلی حیفه که از حساس‌ترین و هیجان‌انگیزترین تورنومنت جهان حرفی نزنم. امروز و مخصوصا فردا از داغ‌ترین و حساس‌ترین روزهای فوتبالی در دنیا هست. چون بازی رده‌بندی و فینال جام جهانی برگزار می‌شه. البته که تیم ملی کشورمون با اقتدار در گروه مرگ حذف شد. هر چند می‌تونستیم نتیجه بهتری بگیریم و بیشتر تاریخ سازی کنیم.

از علاقه‌های دیگه‌ای که مثل اکثر جوان‌های دیگه از زمان بچگی‌ام داشتم، کامپیوتر هست. زمان بچگی کامپیوتر برای من نقش کنسول‌های بازی رو داشت. کم‌کم فهمیدم ازش می‌شه استفاده‌های بیشتری هم کرد. علاقه‌ام به کامپیوتر باعث شد رشته دانشگاهیم کامپیوتر باشه و در همون ترم ۱ به برنامه‌نویسی علاقه زیادی پیدا کردم و این علاقه هر ترم با یاد گرفتن زبان‌های مختلف برنامه‌نویسی بیشتر هم می‌شد. در بین اونا به برنامه‌نویسی PHP و Android بیشتر علاقه‌مند شدم. الان هم حدود ۲ سال هست که با مودل آشنا شدم و تو تیم فودل مشغول به کارم.

کار کردن با مودل برای من لذت‌بخشه. ساختار منظم و ماژولاری که داره به من به‌عنوان یه برنامه‌نویس اجازه می‌ده با نوشتن پلاگین‌های جدید، امکانات متنوعی بهش اضافه کنم. در عین حال بسیار وسیع هست و هر چی بیشتر واردش بشیم نکات جدیدی رو یاد می گیریم. یکی از جذابیت‌های کار من، وقت‌هایی هست که نسخهٔ جدید مودل منتشر می‌شه. برام جذاب هست که ببینم چه امکاناتی اضافه شده، چه API هایی تغییر کرده، و چه توابعی deprecate شده. خلاصه اینکه کار هیچوقت یکنواخت و خسته‌کننده نمی‌شه.